20 LET BLAGOVNE ZNAMKE HUGO

Tudi Slovenija je minulo sredo, 4. decembra v Galeriji Emporium s posebnim nastopom berlinskega umetnika Steffena Seegerja, proslavila 20 let delovanja  blagovne znamke HUGO.

Steffen Seeger je v pričo 200 gostov,  na stekleno steno zarisal rdečo pot, ki simbolizira inovativnost, uporništvo in ustvarjalnost blagovne znamke Hugo. Z eno potezo je umetnik ustvaril mojstrovino, ki so jo lahko občudovali vsi prisotni.

HUGO_Event_Store_Ljubljana_2013_photoMiroMajcen-108

Zabava v čast blagovni znamki se je nadaljevala v sproščenem vzdušju ob prijetni spremljavi slovenskega saksofonista Lovra Ravbarja in DJ Mayonesse, umetnik pa je mnogim povabljencem narisal tudi njihovo življenjsko zgodbo.

small_HUGO_Event_Store_Ljubljana_2013_photoMiroMajcen-125 small_HUGO_Event_Store_Ljubljana_2013_photoMiroMajcen-165

Steffen Seeger je svetovno priznan sodobni umetnik iz Berlina. Proslavil se je z posebno tehniko slikanja »v eni potezi«, s katero ustvarja vse od grafičnih vzorcev do portretov. Navdih za to popolnoma novo tehniko izražanja je dobil v umetnosti grafitov. Inovativnost Steffenove nenavadne tehnike simbolizira zgodovino znamke HUGO v mednarodni kampanji »RED NEVER FOLLOWS« (rdeča nikoli ne sledi). Rdeča barva simbolizira uporništvo in inovativnost ter pot v nepredvidljivo in  vznemirljivo prihodnost.

HUGO_Event_Store_Ljubljana_2013_photoMiroMajcen-55

Fotografije: Miro Majcen

admin