EMOJI SIMBOLI ZA UNIVERZALNO KOMUNIKACIJO

Priljubljene emoji simbole ali emotikone danes uporabljajo množice ljudi po celem svetu. Tudi nova Diesel kampanja svoje sporočilo pošilja v univerzalnem jeziku ki, kot pravijo ustvarjalci, sporoča bistveno več besed in jih lahko razume prav vsak prebivalec tega sveta. Kreativni direktor Nicola Formichetti je novi kampanji Diesel fotografijam, ki sta jih posnela Santiago & Mauricio, poleg emotikonov dodal še vedno aktualne ‘heštege’ s sporočili, ki preplavljajo družabna omrežja in jih, po besedah Formichettija, ljubimo in hkrati sovražimo.

“Nova kampanja je nadaljevanje iz prejšnje sezone, ko smo začeli secirati moderno kulturo. Pri tem sem želel biti pošten in transparenten … To sezono smo se osredotočili na digitalno kulturo in socialne medije, ki jih ljubimo in hkrati sovražimo. Pri izboru modelov sem želel ujeti trenutno dogajanje ter želel kot vedno sporočiti, da na Zemljo prihajamo različni, vseh oblik, kultur, ras, spolne usmerjenosti … To je vedno moje začetno izhodišče. Modeli imajo vsebino, veliko sporočajo že s svojim videzom in zgodbo.” Je o aktualni kampanji povedal kreativni direktor modne hiše Diesel, Nicola Formichetti. 

diesel_denim_ss16_voom-1diesel_denim_ss16_voom diesel_denim_ss16_voom-2 diesel_denim_ss16_voom-3 diesel_denim_ss16_voom-4 diesel_denim_ss16_voom-5

admin