KULTNI KOVČKI SLEDIJO TRENDOM

Kovčki, ki jih je leta 1930 ustvaril Richard Morszeck ostajajo na vrhu priljubljenosti med ljubitelji elegance in funkcionalnosti na potovanjih, s svojim brezčasnim dizajnom pa so hkrati pomemben modni dodatek, ki dopolni popotnikov stil.

Nemška družba Rimowa je znana po kvaliteti ročno izdelanih kovčkov, ki so simbol nemške kakovosti, zanesljivosti in trpežnosti ter so kljub nekoliko robustni obliki izjemno lahki. Idejni oče aluminijastih kovčkov je bil Richard Morszeck, danes pa se njegovo poslanstvo prenaša na njegovega sina Dieterja Morszacka, ki uspešno nadaljuje Rimowino zgodbo.

Za kovčke je že od samega značilen dizajn žlebičaste oblike, ki imajo poleg estetske vrednosti tudi praktično nalogo, saj ob najmanjši možni teži omogočajo največjo možno vzdržljivost. Filozofija podjetja in kovčkov Rimowa pa je sila enostavna – preprosto dolgo življenje. Pravijo, da dober dizajn preživi nenehno spreminjajoče se modne smernice in temelji na brezčasnih idejah, uravnoteženih proporcih in okusu za eleganco.

RIMOWA_007-0024_4cV začetku novega tisočletja so na trg poslali tudi prvi high-tech kovček iz 100% polikarbonata in nameravajo lansirati tudi pametno prtljago Bags2Go, ki so jo predstavili lansko leto v sodelovanju z evropskim letalskim proizvajalcem Airbusom in sistemskim integratorjem T.Systems.

RIMOWA_008-0053_4cPoslovalnice podjetja so razširjena po vsem svetu. Za Šanghajem, Torontom, Beverly Hillsom, Tokiem, Münchnom in Rio de Jainerom smo se na Rimowin zemljevid uvrstili tudi v Sloveniji. Konec lanskega leta se je namreč odprla trgovina v Kranju na Ljubljanski cesti, kjer si je mogoče ogledati in kupiti kovčke s številnimi zadovoljnimi uporabniki po vsem svetu.

RIMOWA_003-0036_4c

admin