SLOVENSKA TERRA URBANA V SAMEM VRHU SVETOVNE MODNE SCENE

V četrtek, 10. oktobra, se je v Dubai Mall zgodil zgodovinski dogodek. Združila sta se vzhod in zahod na dogodku, ki ga je organiziral Vogue Italija v sodelovanju z Dubai Mall, enim najprestižnejših nakupovalnih centrov na svetu. Na dogodku, polnem glamurja in prestiža, se je, poleg zvenečih imen kot so Dolce & Gabbana, Versace, Armani, Valentino, Giambattista Valli, Chanel, Dior, Elie Saab, Jean-Paul Gaultier in Givenchy, predstavila tudi slovenska luksuzna in okolju prijazna blagovna znamka Terra Urbana.

Tokratni modni dogodek v Waterfall Atriumu je temeljil na predstavitvi preteklosti in prihodnosti. Številni gostje večera so dobili vpogled na razvoj mode kot trajnostni razvoj preko video naprav in kratkih filmov, ki so opisovali projekte. Na zeleni preprogi so videli kolekcije Challenge Livia Firth, Carmina Campus, Alcantara, Edun + Diesel , Estethica … Občudovali so zbirke okolju prijaznih blagovnih znamk in vzpenjajočih blagovnih znamk, med katerimi je bila predstavljena tudi Terra Urbana.

Terra Urbana je prva slovenska ekološka luksuzna blagovna znamka, namenjena kupcem visokega cenovnega razreda, saj uporablja najprestižnejše ekološke materiale s certifikati, kot so ekološka svila barvana z naravnimi barvili, konoplja v mešanici z ekološko svilo, svilen bambus itd. Ustanoviteljica blagovne znamke je kostumografinja, izredna profesorica in modna oblikovalka Mateja Benedetti, ki je v sodelovanju z grafično oblikovalko, art direktorico Publicisa  Petjo Montanez zastavila prvo kolekcijo za pomlad.poletje 2014 “ Dragonfly married butterfly”.

  Terra Urbana

Prvo kolekcijo so opazili že številni tuji mediji in uredniki med drugim BOOK Sposa in Lisa Morasso, Rendez-Vous de la mode z Eliom Frasca, ki je iskalec svetovnih talentov in velik podpornik in oboževalec Mateje Benedetti. Terra Urbana si je v manj kot letu dni uspela pridobit podporo javnosti in si počasi utira pot v trgovine po svetu. Pod okrilje jo je vzel eden  najboljših showroomov v Italiji (imajo le 12 blagovnih znamk, med njimi je Terra Urbana), ki je situran na eni izmed glavnih modnih ulic v Milanu. Vsekakor poleg ekoloških materialov, ki so zdravi tako za okolje kot človeka je velika prednost Terre Urbane ta, da podpira “Made in Slovenia”.

2

Fotografije: Petja Montanez

admin