TONI RICO Z NOVO KAMPANJO ‘SMELLING MEMORIES’ PREBUJA SPOMINE

Modna kampanja hrvaškega modnega oblikovalca Tonija Rica slavi lepoto favne, flore in tradicije dalmatinskih otokov Hvar in Peklenskih otokov v Dalmaciji. “Soočamo se z naraščajočo okoljsko degradacijo in izgubo identitete turistične destinacije. Pohlep za denarjem je turizem naših otokov pripeljal v netrajnostno smer,” pove oblikovalec o svojih občutjih ter inspiraciji pri oblikovanju kolekcije ter kampanje, kjer je kot kuliso uporabil nikoli nadomestljivo in slikovito naravo hrvaškega mediterana.

Prav vonj je tisto čutilo, ki je izmed vseh čutnih zaznavanj najbolj povezano s spomini. ​​Moj cilj je prebuditi nostalgijo v ljudeh vse do obdobij njihovih prednikov. Toni Rico je tokrat moško klasiko nadgradil z umetniškim raziskovanjem. Cvetlični in mornarski vzorci, svetle barve in ročno poslikane majice, krila in hlače kolekciji dajejo močan pečat. Modni in udobni kosi s poudarkom na visoko kakovostnih materialih, kot so bombaž, svila, volna in viskoza, ter izbrani detajli izžarevajo mediteransko svežino in ji dajejo vrednost.

toni-rico-7toni-rico-10

Kampanja kolekcije ‘Smelling Memories’ je postavljena v tipično scenografija otoka Hvar – mediteranske rastline, kamenje, morje in slikovita idila polij sivke.  Snemanje fotografij se je nadaljevalo še na ladji ter v arboretumu družine Meneghella. Tudi modeli so bili izbrani posebej za ta projekt, Dalmatinci, seveda.

V sodelovanju z nadarjenim mladim fotografom Philipom Koludrovićem je tako nastala serija fotografij, polna svežih in dišečih spominov. V vlogi modelov so se tokrat znašli: Barbara Barišić, Jure Radnić, Ivan Vukić in njegov pasji prijatelj, Marino Miličić, Tonči Trbuhović, Matija Akrap in tudi oblikovalec sam.

toni-rico-6

toni-rico-2

admin