VISOKO NAD OBLAKI

Pika na i kampanje Zvoke v roke, ki ozavešča o pomembnosti znakovnega jezika, je Neishina nova skladba Visoko nad oblaki. Kampanja je nastala v sodelovanju Zveze društev gluhih in naglušnih Slovenije in agencije Pristop.

Pevka Neisha je svoje oboževalce presenetila s svežo in poslušljivo pesmijo Visoko nad oblaki. Pesem in njen videospot poleg glasbe prinašata še sporočilo o pomembnosti znakovnega jezika pri nas. Pred dnevom sta tako okronala kampanjo Zvoke v roke, ki opozarja in ozavešča o problematiki gluhih in naglušnih Slovenije. Komunikacijski partner v kampanji je bil VAL 202, katerega poslušalci so v začetku kampanje izbrali tri najljubše zvoke (šumenje morja, žvrgolenje ptic in otroški smeh), ki so bili nato navdih za Neishino skladbo.

neisha-visoko-nad-oblaki-voom

V spotu poleg Neishe in tolmačke znakovnega jezika Natalije Rot nastopa tudi Miss Universe Slovenije 2013 Sara Savnik, ki je pred leti zaradi poka nemarno vržene petarde oglušela na eno uho in si sedaj pri komuniciranju pomaga s slušnim aparatom. Za tisoče gluhih pa je edina možnost za sporazumevanje znakovni jezik, ki je 14. novembra 2014 v Sloveniji dobil tudi svoj uradni dan. Slovenski znakovni jezik ima že več kot 3.000 znakov in se tako uvršča med enega najbolj razvitih znakovnih jezikov na svetu.

 neisha-visoko-nad-oblaki-voom-1 neisha-visoko-nad-oblaki-voom-2

Zabaven video z izjemnim sporočilom si lahko ogledate tukaj:

neisha-visoko-nad-oblaki-voom-3

Besedilo in fotografije: Vesna Danilovič

admin